Okvirji, ki bodo pritegnili pozornost

Včasih je treba nekaj razstaviti tako, da vsebine preprosto ne bo mogoče spregledati. V takšnih primerih so nedvomno prava izbira okvirji, ki služijo prav temu, da pritegnejo pozornost in jo usmerijo na vsebino v njih. Nič čudnega torej, da se takšnih rešitev poslužujejo tudi tisti, ki so plačani za to, da pritegnejo pozornost mimoidočih – oglaševalci.

Okvirjanje reklamnega materiala je le ena izmed možnosti, ki jih odpira pestra ponudba na tem področju. Oglase srečujemo v nadvse kreativnih okvirih, ki so včasih kričeče barve, včasih nenavadne oblike, pogosto pa imajo tudi zanimive dodatke, na primer puščice, klicaje in druge elemente. Vse to, da pritegnejo pozornost mimoidočih. Nadalje pa imajo reklamni okvirji tudi drugo funkcijo, namreč to, da sploh omogočajo ustrezno predstavitev materiala. To je očitno na primer v trgovinah, kjer okvirjanje služi predstavitvi urnikov, obvestil in podobnih zadev, ki izgledajo zelo neprofesionalno, če so kar z lepilnim trakom pričvrščene na vrata ali steno. Takšna rešitev je ustrezna tudi v poslovnem svetu, seveda pa tudi v šolah in mnogih drugih ustanovah, ki morajo podajati učinkovita in opazna obvestila.

Nenazadnje pa ima okvirjanje še druge funkcionalne vloge. Na primer to, da ščiti vsebino pred poškodbami, pri čemer se še posebej izkažejo okvirji, ki jih kombiniramo z zaščitnim steklom ali drugo plastjo materiala čez vsebino. Na ta način delujejo okvirji, ki služijo predstavitvi vsebine na prostem, torej morajo kljubovati tudi vremenskim dejavnikom. Takšni okvirji se pogosto ponašajo še s tem, da so zelo priročni, enostavno je menjati vsebino in okvir namestiti na različne lokacije