Šola vožnje v vsakem primeru zahteva tako teoretično kot praktično usposabljanje, a nobenega dvoma ni, da prav praktični trening vožnje predstavlja večinski del usposabljanja. Prinaša tudi največje stroške in običajno zahteva največ truda, se pa zaključi z izpitno vožnjo, ki v primeru uspeha prinaša neznansko zadovoljstvo. No, pravzaprav se s tem praktično usposabljanje še ne zaključi – treba se bo podati še na poligon varne vožnje in opraviti dodatno usposabljanje za voznika začetnika.
Tečaj varne vožnje
Voznik začetnik mora pred podaljšanjem veljavnosti vozniškega dovoljenja opraviti tečaj varne vožnje. Status voznika začetnika velja vsaj dve in ne več kot tri leta od pridobitve dovoljenja – v primeru, da kandidat ob opravljanju izpita še ni dopolnil 19 let, bo veljal za voznika začetnika do 21. leta, sicer pa velja ta status točno dve leti. V tem času se bo treba podati na poligon varne vožnje, ki torej dopušča veliko svobode pri izbiri termina. Treba je omeniti še to, da da usposabljanje ne more opraviti v prvih šestih mesecih po pridobitvi dovoljenja, saj mora novopečeni voznik pridobiti več praktičnih izkušenj. Vseeno pa imamo na voljo vsaj leto in pol, poligon varne vožnje pa ima pogoste in prilagodljive programe usposabljanj.
Šola vožnje torej ni sestavljena le iz teoretičnega in praktičnega usposabljanja, ki ga opravimo pri avtošoli. Pametno se je vnaprej pozanimati, ali izbrani ponudnik teh storitev nudi tudi pomoč pri opravljanju tečaja varne vožnje. Čisto možno je, da šola vožnje to že vključuje, pravzaprav imajo nekatere avtošole tudi svoje poligone za ta namen.